Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Weekends are for party

Tjena mittbena!
I fredags fyllde min älskade Tova äntligen 18 år! Så big congratz till dig darling! Hur som helst så var vi några som överraskade henne på sängen med frukost. 

Som ni ser var hon väldigt nöjd med frukosten och min present (en rosa fickplunta). Fredagar äger för vi har bara fysik och gymnasiearbete. Efter skolan packade jag för sen åkte jag, 2 tjejer från klassen och 2 killar från freeski hem till Tova. Hon skulle ju ha fest på lördag hemma hos sig i Ludvika. På fredagen åt vi pizza och kollade på Project X och Bad Neighbours för att få lite partyfeelings. Lördagen försvann ganska fort då jag spinnade på förmiddagen och sen började det ramla in folk efter klockan 3. Vi var ett gäng som skulle äta tacos innan festen. Själva festen var väldigt rolig och jag vaknade upp på söndagen med en bra känsla. Vilket jag har saknat på ett tag då jag har varit skadad. På söndagen åkte vi tillbaka till Sandviken för att börja ännu en vecka här. 


Vi var ett gäng från våran klass som var där så det blev den obligatoriska pre-party bilden med alla oss. 
Hoppas ni också har haft en bra helg! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback