Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Studentmössor

Måndagar har blivit en av de bättre dagarna i veckan. Jag har bara två lektioner och slutar efter lunch. Sen är det alltid kul att träffa alla igen efter helgen. Idag var det extra bra. Vi hade bara en lektion sen var det även studentmössprovning. Imorgon är det dags att beställa biljetter till studentkryssningen. Det känns hemskt att beställa redan nu och så är det inte förens slutet av mars. Hela det här året kommer vara fyllt med massa roliga saker. Just nu tycker jag att jag har hur mycket dom helst att se fram emot. Inte bara som har med studenten att göra. Utan även de vanliga träningsresorna med OLGY + spanienresan med bara oss treor. Fick även reda på att Tova ska sin 18 års fest om 2 helger. Hade egentligen tänkt ta det lugnt då eftersom det är enda helgen utan tävlingar nu men jag hade nog bara tyckt det var tråkigt. Jag vill alltid att det ska hända saker så det här året kommer nog gå väldigt fort. 

Hade /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback