Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Studenten 2016

Det är helt sjukt att jag redan har börjat i 3an. Idag är det exakt 9 månade kvar!!! Men det känns som om studenten är imorgon redan. Kanske för att jag har spårat lite och redan har prov-gjort flera olika studentmössor och tittat på student- och balklänningar. Jag är så taggad på allt som har med studenten att göra. Det känns dock sjukt att redan lämna OLGY även fast jag känner att jag troligtvis kommer vara klar här om 9 månader. Det dagliga samtalsämnet hos oss tjejer i klassen den här veckan har varit allt som har med studenten att göra. Men framför allt studentkryssningen. De flesta av oss har bestämt oss för att åka på studentkryssningen och det är även flera från OLGY som ska det. Skolan har ju knappt börjat för i år så jag kommer nog hinna sluta känna den här lyckokänslan över studenten innan den väl kommer.
Over and out /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback