Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Presentation Märta

Hejsan alla där ute!

Jag tänkte börja den här bloggen med att presentera mig själv. Jag och Emma, som det kommer en presentation om senare bodde tillsammans förra året men nu lever jag med Rebecca. Jag är från Karlstad och springer för OK Tyr. Jag orienterar för att det är det bästa som finns och kanske för att bli så bra som möjligt ;) På den klassiska frågan "beskriv dig själv med 3 ord" skulle jag svara, glad, vet-vad-jag-vill och spontan. Alla som känner mig vet att jag kan vara väldigt spontan och jag gillar omväxling. Senast färgade jag håret röd/brunt för jag ville att det skulle hände någonting. Jag älskar alla djur och skidor, framför allt längd.
Tänkte dra några snabba om mig;
-Jag älskar orientering men hatar skogen annars
-Skräckfilmer är någonting jag håller mig ifrån
-Jag älskar allt som har med romantik att göra
-Jag har precis skaffat glasögon
-Lösgodis och naturgodis är det bästa jag vet
-Jag och Emma har en hamster här i lägenheterna
-Jag är allergisk mot det mesta t ex klor, plåster, djur och gräs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback