Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Presentation Emma

Hej allihopa!
Ja då har det även blivit dags för mig att lämna en kort presentation av vem jag är. Jag bodde som tidigare sagt tillsammans med Märta men i år har jag bosatt mig med Anna och Elin. Jag kommer från den lilla byn Årsunda strax utanför Sandviken. Jag springer även från Årsunda IF, en inte speciellt stor klubb men fortfarande klubben i mitt hjärta. På frågan varför jag håller på med orientering så svarar jag precis som många andra, för att det är det bästa som finns. Jag älskar att springa i skogen och ständigt möta nya utmaningar, både fysiskt och tekniskt. Tre ord som beskriver mig som person är glad, ambitiös och positiv. Jag älskar även att göra saker och tycker om att ha något för mig. På min fritid förutom orienteringen så spelar jag även tvärflöjt och åker längdskidor.
Jag tänkte även lämna några snabba fakta om mig själv:
- Jag har lätt för att skratta, och gör det ofta
- Jag älskar skogen, speciellt den i Årsunda
- Min favoritmaträtt är lasagne
- Jag har en förkärlek för chips, godis och annat sött
- Jag är rätt barnslig och tycker det är kul med lekar
- Läger är det bästa som finns
- Jag älskar djur har en hamster tillsammans med Märta i lägenheten och en katt hemma i Årsunda
- Nalle Puh är en av mina stora förebilder i livet

Det var en liten beskrivning av vem jag är och som dagens motto säger jag som Nalle Puh "Man kan aldrig vara nere med en ballong"
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback