Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




När alla andra är på träning

Tjena mittbena!
Medans alla andra är på träning så sitter jag här i min lägenhet helt ensam. Sista träningen innan SM och jag är inte med. Varför? Jo jag har såklart blivit sjuk. Det här året har jag haft väldigt otur med sjukdomar, skador och nu i slutet skavsår. Jag har inte kunnat tränat kontinuerligt sen januari. Nu i slutet har jag däremot tränat på i flera veckor och känner att det ser lite ljusare ut eftersom jag innan hade gett upp SM nästan.
Men då började jag såklart bli sjuk i tisdagskväll. Imorse kändes det lite sådär i kroppen men nu tror jag nästan att jag kan springa i helgen. Eller i alla fall kanske jogga lite och få träning inför nästa helg. Men jag får väl se imorgon hur det känns om jag åker med eller inte. Tills vidare får jag sitta här hemma och dricka vatten och plugga. 

Notera SM kartan i bakgrunden, behöver lite motivation till att bli frisk. 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback