Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Lördag i Viken

Tjena!
Sitter just nu och kollar på film. Jag blev inte ensam idag trots allt. Kristin kom redan på morgonen och hon gick precis. Det har varit välbehövlig tid till att prata om allt mellan himmel och jord. Vi har ändå varit och fått saker gjorde idag. Direkt när Kristin kom så stack vi ut på en joggingtur. För mig kändes det väldigt bra att kunna träna igen. Jag kanske kan komma i lite form i alla fall till SM nästa helg. 
Vi cyklade även in till stan för att köpa mig en skorta till ettafesten. Jag tror jag har bestämt vad jag ska ha på mig men jag kan lätt hinna ändra mig förra gånger innan festen. 
Vi tänkte att vi måste lyxa till det med något eftersom vi inte är på SM så det blev Amerikan Pizza Place till middag. 

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback