Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Livet som skadad

Hej!
Jag är nog den person med mest otur. Det kan va allt från små saker som att alltid gå in i någonting eller större saker som nu, jag är skadad och kan inte träna, igen. Jag började känna av min fot efter Medel SM Finalen men jag tänkte inte så mycket på det för det kändes bara som om jag hade vrickat den lite i skogen. Men förra onsdagen när jag skulle jogga lite innan styrkan så gick det inte i mer än några minuter för det gjorde så ont. Men jag tänkte fortfarande att det bara var en liten stukning. När jag skulle jogga hem från sprinten i torsdags så gjorde det helt sjukt ont. Jag har bara haft ondare än så 1 gång i hela mitt liv och det var när jag brutal stukade min fot i våras, och då trodde jag typ att den skulle gå av. Så då spinnade jag på fredag och lördagen och på söndagen kände jag ingenting längre. Så jag tränade på i måndags och igår men nu känner jag jätte mycket bara jag går. Det är ovanpå foten jag har ont också så det är jätte skumt. 
Det blev i alla fall inget cooper för mig idag utan jag får nöja mig med plugg och födelsedagsfikan som va idag för alla idrotter. Jag hoppas i alla fall att jag kan springa i helgen när det är Skol-SM. 
Alltså denna bild är så perfection för mig. Té från Rituals (rekommenderar det starkt) och mormor och morfar hemgjorda honung. Passar perfekt ikväll med mitt historiaplugg. 
Vi hörs! /M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Googla på marschfraktur. Låter som en typisk stressfraktur..

2015-10-02 @ 16:38:09
Postat av: Anonym

Googla på marschfraktur. Låter som en typisk stressfraktur..

2015-10-02 @ 16:38:10
Postat av: Anonym

Googla på marschfraktur. Låter som en typisk stressfraktur..

2015-10-02 @ 16:38:12
Postat av: Anonym

Googla på marschfraktur. Låter som en typisk stressfraktur..

2015-10-02 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback