Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Livet i Viken

Ja då var ännu en vecka avklarad i Viken och jag har fortfarande svårt att fatta hur fort tiden går. Känns som mitt sista år på OLGY kommer vara över på ett ögonblick! Men jag ska försöka njuta så mycket jag kan av allt roligt.
Tänkte sammanfatta lite om veckan som passerat. I måndags hade alla vi tjejer pyamasparty hos Erica med film och fika och även födelsedagsfirande för Elin och Vilma. Tisdag inleddes som vanligt med ett underbart träningspass, denna gången i Lumsheden. Förmiddagspassen i skogen kan faktiskt vara något av det bästa jag vet. Det är så lyxigt att få träna på skoltid, helt underbart!
Innan vi tog helg hann vi såklart med lite andra träningspass också, bland annat ett fint sprintpass i Hantverkarbacken. Känns kul att börja träna lite sprint igen och det är ju bara en knapp vecka kvar till skolSM nu. Det ska bli så kul att springa för OLGY och tävla tillsammans med världens härligaste gäng.
Nu tar jag iaf välbehövlig helg, för en gångs skull utan tävlingar. Tänkte först vara hemma och ta det lugnt, men imorgon åker jag till Ludvika en sväng och firar Tova som fyllt 18. Ska bli så kul!
Hoppas ni också får en bra helg, och som Nalle Puh skulle sagt: "Stirra dig inte blind på en stängd dörr, det kan finnas en öppen dörr bredvid"
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback