Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




I'm back!

Efter väldigt dålig update på sistone så tänkte jag nu bli bättre på att skriva!
Jag tänkte börja med att berätta om veckan som varit. Vi har alltså, helt sjukt nog, bokat studentkryssning och studentmössa denna vecka! Känns sjukt att det faktiskt är min tur i år. Dock är det fortfarande lång tid kvar, men ändå, jag tar STUDENTEN i år!! Har nästan lite åderskris hur fort tiden går och jag tyckte nyss jag inledde mitt första år på OLGY. Men nu när vi är inne på sista året så ska vi göra det till det bästa!
Fick igår även reda på att vi idrottstreor på natur får ett extra lov v.41 då resten av klassen är borta, hur skönt?!
Är också väldigt glad över att vara frisk och kunna träna som jag vill. Förra helgens SM blev att jogga kvalet men nu taggar jag starten imorgon. Det ska bli så kul att springa, även om formen inte är den bästa, så ska jag ut i skogen och ha kul!
Puss å kram skumbanan!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback