Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ensam på OLGY del 2

Hej!
Hade tänkt lägga ut ett sånt där "påväg till SM" inlägg. Men så blev det visst inte eftersom jag än en gång är helt ensam här bland lägenheterna. Alla har åkt till SM och jag trodde faktiskt att jag också skulle med. Jag vaknade dock upp och kände mig inte bättre. Inte för att jag kände mig sämre heller men jag stannade kvar här i Sandviken ändå. Först tänkte jag stanna, sen bestämde jag mig för att åka ändå och jogga lite imorgon bara men det slutade med att jag blev kvar här. Efter lite depp känner jag att det ändå var bäst så här för nu kan jag satsa på nästa helg. Bättre det än att bara kunna jogga imorgon och sen kanske bli sjuk och inte kunna springa nästa helg heller. Det jobbigaste är inte att det är Lång SM jag missar utan att det alltid ska bli såhär. Jag lyckas alltid bli sjuk eller så gör någonting annat att jag inte kan orientera. 
Jag sitter i alla fall just nu och kollar på The great gatsby för att få lite inspiration till ettafesten. För temat har blivit bestämt och det är just The great gatsby som är temat. Jag känner inte för att vara som alla andra och ha klänning + pärlor utan jag tänker hitta på något annat. Har några ideér så vi får se vad det blir till slut. Avslutar detta inlägg med två bilder från förra årets ettafest dom hade temat USA!

Till alla er som ska springa SM - Lycka till! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback