Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Vecka i solstaden

Hej!
Jag har haft så lite att göra denna vecka att jag har glömt bort det lilla som jag väl hade tänkt att göra. T ex blogga, och även att plugga. 
Direkt efter skol-SM åkte jag hem till Karlstad och har spenderar min vecka där. Resten av klassen är på forskarskola i ett ämne som inte vi idrottare har så jag har varit ledig hela veckan. Det enda jag hade som måste den här veckan var att plugga lite matte. Tror ni inte att jag glömde bort det och fick göra det fredag kväll. Jaja så kan det gå men annars har den här veckan varit helt underbar och väldigt välbehövlig. 
Jag bestämde mig för att inte ta ett löpsteg på hela veckan för att bli bra i foten så fort som möjligt. Så jag har spenderat mycket tid på cykeln och gymmet. 
I torsdags åkte jag på tjejresa med mamma och mormor till Ullared. På vägen hem svängde vi även förbi märkesoutleten som ligger utanför Göteborg. Igår var jag på stan och lunchade med pappa för att sen ta en fika med Hanna. Det är så underbart att träffa henne vilket inte har hänt på länge då jag är i Sandviken och hon inte har tävlat på ett tag. Vi hade välbehövlig tid till att prata ikapp allt. 

Nu ligger jag på ett hotellrum i Stockholm för att snart gå ut och äta. Sprang 25-manna idag och det gick väl bra. Det är svårt att gå annat än bra på en vit bana. 
Vi hörs snart igen!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback