Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ska börja med MTBO

Tja tja bloggen!
Det känns inte som om jag har någonting att göra idag men har så mycket saker egentligen. Hade bara en lektion fysik idag för vi har prov på torsdag. Efter det drog jag ut på ett långpass mountainbike. Cyklade upp till Högbo, körde 25 km i skogarna där och sen cyklade jag tillbaka. Var jätte nöjd med passet enda tills nyss då jag kom på att jag måste cykla till Göransson och tillbaka för har sjukgymnast idag. Inte för att det är så långt men mina ben orkar inte det.  
Det ska bli väldigt skönt att åka till sjukgymnasten igen och (förhoppningsvis) få reda på vad det är för fel på min fot den här gången. Vill egentligen inte dit för jag vill inte ha det svart på vitt att jag inte kommer kunna springa på jätte länge, även fast jag redan har listat ut det. Men samtidigt är det skönt att veta vad det är. 
Jag borde börja med MTBO istället så slipper jag mitt ont i foten. Fast efter idag så vet jag nog att jag inte skulle kunna bli något proffs på att cykla snabbt på små stigar. 
Önska mig lycka till hos sjukgymnasten!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback