Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sjukgymnast, spinning och party

Tjena!
Har precis avslutat ett spinningpass och duschat. Var hos sjukgymnast innan men han var inte säker på vad det var för fel. Han har två alternativ som han tror det är så jag ska tillbaka på tisdag till en annan också så får vi se. Jag fick i alla fall laserbehandling och så tejpade han foten för det skulle hjälpa mot det ena av de två skadorna som han trodde att det var. 
Hatar verkligen att spinna. Det funkar att köra intervaller men jag kan verkligen inte köra långpass på spinningcyklar. 
Sitter och lyssnar på musik och taggar till inför ikväll. Det är nämligen min sista ettafest!! Ska blir hur roligt som helst men får ta det lite lugnt pga min fot. Fick egentligen inte gå annat än "vardags-gå" och jag tror inte att dansa ingår i den kategorin tyvärr. 
Over and out
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback