Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Paradiset är där det finns snö och skidor

Hej!
Äntligen höstlov vilket betyder träning och serier. Var väldigt irriterad förra tisdagen efter sjukgymnasten. De kollade foten med ultraljud och hittade varken en fraktur eller blödning, vilket var bra. Det som var mindre bra var att det enda han hade att säga va att köra alternativt och sen trappa upp löpningen. Jo men tack för tipset känner jag, hur länge ska jag köra alternativt? Finns det några övningar jag kan göra? Hur snabbt ska jag trappa upp löpningen? 
Men jag har tränar på väldigt bra ändå här hemma. I söndags körde jag långpass cykel med Pontus och kände mig som värsta amatören bredvid honom. Jag är ändå nöjd med att han sa att han var lite trött när vi var klara!

Idag åkte jag, mamma och Elin till skidtunneln i Torsby. Jag var sugen på snö och skidläger innan, nu vill jag ha ännu mer snö, skidor och mys med världens underbaraste människor på OLGY. 
Over and out
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback