Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Norge och grabbhelg

Hej!
Nu är det måndag och tillbaka till vardagen än en gång. Men den här veckan har jag nästan bara gymnasiearbete och nästa vecka är det ju höstlov! 
Helgen i Norge har varit jätte bra. Det blev visst en till tävlingshelg för mig, fast utan tävlandet. Jag åkte dit för killarna i 2an och 3an skulle till Blodslitet och hade bara en chaufför. Den här helgen hade jag ändå inget för mig så jag tänkte att jag lika gärna kunde åka dit. Vi åkte i fredags eftermiddag och stannade till hemma hos mig i Karlstad för att äta mat som mamma hade lagat till oss. På lördagen var det tävling och jag kände mig verkligen som en supporter-morsa. 
Snodde en bild på H18 starten från Blodslitet. 
Det var i alla fall roligt att heja på killarna, speciellt eftersom det gick så bra för de flesta! På kvällen var det bankett och fest men jag var inte uppe så överdrivet länge för jag skulle ju ändå köra i 6 timmar dagen efter. Hade en mysig natt och sen bar det av tillbaka till Sverige. Tänkte säga tack till killarna som orkade släpa på mig på deras grabbhelg. 
Hoppas ni har haft det bra i helgen!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback