Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ettusfestus

Såhär dagen efter kan jag sammanfatta ettafesten med tre ord; sjukt skön fest. 




Alla var på så bra humör, ingen spårade ur totalt. Förutom våran stackars lilla spanjor som var här på besök. För att vara min sista ettafest här på OLGY så var den väldigt lyckad, även fast vi saknar er som tog studenten förra året! Trivselkommitén hade kommit på några bra aktiviteter som Pandoras ask. Sen får vi ju inte glömma att våra älskade ettor äntligen blev ettor officiellt. 
Nu sitter jag i min lägenhet och ska snart åka mot Norge för att hänga med grabbarna på Blodslitet.
Hoppas ni får en bra fredag
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback