Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Verkligheten är hård ibland

Denna vecka har varit en av de värsta någonsin, vilket gjort att jag inte haft tid att uppdatera bloggen (sorry)... Anledningen har berott på ett biologiprov på 100 sidor som jag genomförde igår. Hade glömt bort hur tuff skolan kan vara ibland, speciellt efter lovet då jag inte gjorde någonting. Så efter många långa nätter med plugg så är jag så lättad att provet är över, oavsett resultatet.Nu kan jag äntligen fokusera på något annat igen, så skönt! Igår hade vi intervjutjejerna på middag, verkar vara ett roligt gäng! Tycker nyss det var vi som var här på intervju, sjukt att det är 3(!) år sedan. Efter lite efterrätt och lite lekar så begav jag +Tova och lite ettatjejer oss mot killarnas hockeybockeymatch. Lika kul som vanligt att titta på, och killarna jobbade riktigt bra, kul att se:) Imorgon har jag som alla andra fredagar inte så mycket i skolan, och på eftermiddagen ska jag och några tjejer i klassen till Gävle för att spela Lazerdome, ska bli kul! Är även sugen att hitta på något på kvällen så får se hur det blir:) På lördag har vi sen en interntävling i Årsunda, Skinkloppet, och på kvällen har Årsunda IF den årliga höstfesten, så det känns som om helgen kommer bli fin! Hoppas ni också har det bra i höstrusket! Over and out /E
Bjuder på en bild från gårdagens match:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback