Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Mitt Höstlov!

Hej! Tänkte sammanfatta lite om mitt sista höstlov som nu passerat. På lördagen skrev jag högskoleprovet, en upplevelse som inte riktigt gick som jag ville. Men ska ta nya tag till våren och hoppas jag presterar bättre då. Sedan åkte jag ner mot Göteborg och min syster för att vara barnvakt en dag. Så underbart med lite kvalitetstid med sin systerson. På tisdagen begav jag mig sedan av till Teneriffa med familjen, helt underbart. Vi solade, badade och så fyllde jag år (ÄNTLIGEN!). Helt sjukt att jag också är 18, som jag längtat. Efter en bra vecka in Teneriffa återvände jag till Sverige och OLGY, rätt skönt att komma tillbaka men ett längre höstlov hade inte suttit fel. Nu är det tillbaka i verkligheten med skola, träning och körkortsplugg igen! Hoppas ni andra har det grymt! Over and out/E
Bjuder på några bilder från Teneriffa och längtar mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback