Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




HEJDÅ BLOGGEN

Hejdå och tack bloggen för att du alltid ställt upp trots att det allt som oftast ekat tomt här. För att gottgöra detta tänkte jag minnas min fina, fina olgytid genom att publicera lite bilder från mina år i viken.
 


 












 


 



 


 
 





 







 
 





 
 

 
 

 
 




 

 


 
 
Så mycket nostalgi, minnen, skratt och tårar över dessa bilder. Hur underbart livet i viken än må vara känner jag mig dock klar och redo för nya utmaningar. Vilka som kommer ta över och säkra bloggens framtid är spikat. Låter dem få presentera sig själva i kommande inlägg. Men kan redan nu lova att de är världens goaste och kommer skämma bort bloggen med underhållande läsning. Tack för mig!

/S
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback