Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




DM-guld och Hudiksvall

Åkte hem till den vackra staden Hudiksvall i fredags och blev upphämtad på stationen av Moa som hade fått körkort samma dag (Grattiis) Efter upphämtning av en hudikbo till så rullade vi mot en lokal i Enånger och tryckte pizza. Ordnade lekar hela kvällen som slutade med att folk blev lite för fulla för att kunna leka. Men det var kul annars, dansade tills fötterna sved och spelade beerpong fast med läsk istället för öl ;) Dock var det inte lika kul att städa efteråt då det blev klockan ett på natten. 
Dagen efter blev solig och vacker som utspelade sig i Ockelbo med Medel. Har haft värk i kroppen som beror delvis på min sjukdom jag hade förut  så kände mig inte så snabb i skogen vilket gjorde att orienteringen gick bättre. Vann DM, men konkurransen är tyvärr inte jättestor. Efter tävling så målades det lite staket i sommarvärme hos min bff Märta (80 år) och sedare planerades det lite studentresa mot Magaluf GAAH, taggad utifall jag kan åka!
Kvart i sex morgonen efter blev det forsabuss till DM-stafetten som också togs hem med ganska bra sträcka för min del! Är nu slut i kropp och själ men efter lite sushi och fina roomies så mås det bättre. At the moment sitter vi spänd av förväntan klistrade vid TV:n för att se vilka som ska styra Sverige framöver. 
 
Här kommer lite random bilder från helgen
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Ellen
 
 
 
 
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback