Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sverigeturné

Nu har tävlandet dragit igång på riktigt med långa bussresor och boenden mitt ute i ingenstans varje helg. Känns som att jag knappt hinner packa upp innan det är dags att dra vidare igen. Själva tävlandet har faktiskt gått över förväntan den senaste tiden. Häftigt att se att jag hänger med hyffsat i löpningen trots mitt långa skadeuppehåll. Hoppas nu på att kunna hålla uppe en positiv trend till tävlingarna framöver. Denna helg spenderades i Eksjö på 10-mila. Lyckades även pricka in min birthday på självaste 10-miladagen, så fick fira med att stå och frysa på ett dammigt tc hela dagen. Laget sprang över förväntan totalt sett så det var himla skoj. Själv gjorde jag inget vidare topplopp, men det var rolig upplevelse att springa sistasträckan och försöka hänga med i det höga tempot. Nu väntar en vanlig och rätt lugn skolvecka innan det är dags att bila söderut igen för jvm-tester. /S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback