Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




TRUETOUR

 

Tillbaka i viken efter ett mycket bra sportlov. Spenderade första halvan hemma i Umeå med familjen. Tränade, åt semlor, tittade lite för mycket på tv. En lite mer utvilad jag åkte sedan ner och hälsade på mormor och morfar på en snabbvisit för att därefter ta mig in till Stockholm och möta upp gamla klasskompisar. Hade det himla mysigt i huvudstaden med trevligt umgänge, shopping och Avicii-konsert. Så bra! Denna vecka är det åter rutiner som gäller. OL-distans, spinning på bygg samt jobb på Pangea var dagens händelserika schema. Imorgon ska jag köra Bergströmstyrka utan herr Bergström och hämta ut mitt vrickningsskydd så att jag blir vassare än vassast till säsongen. /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback