Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




snart påväg mot Frankrike

Utebliven bloggning på grund av brist på motivation. Har svårt att hitta motivation till det mesta i livet just nu. Vet inte riktigt vad jag gör förutom att ligga i min sägng och stirra ut genom fönstret. Antar att det är en komplikation till alldeles för mycket värktabletter, dåligt humör och en hel drös med jobbiga tankar. Jobbar på att finna lite motivation, antar att allt blir lättare så 

På onsdag drar vi till Frankrike. Vet inte riktigt vad jag har för förväntningar på lägret med en sargad kropp. Drömmen skulle ju vara ett läger med massvis av träning, fint väder och galna upptåg. Men eftersom det första går bort så får jag istället hoppas på de andra två. Med lite positiv inställning löser det sig nog, ska bara hitta den där positiva inställningen tills på onsdag eftermiddag då bussen rullar mot Arlanda för flyg vidare mot Paris. 
/e 


en från Turkiet och en från Slovenien 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback