Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




sista sportlovet någonsin

Ett tag sedan sist. Ska bli en skärpning för min del med bloggandet. Lovet mitt spenderades i Sandviken. I alla fall den första halvan. Städade lägenheten, umgicks med Hampus och tog en sväng till Gävle tillsammans med Amelie för lite shopping och kik på balklänningar. På tisdagseftermiddagen rullade bussen med skönaste busschaffisen mot Stockholm och studentkryssningen. Festade ett helt dygn, ingen sömn utan röj hela natten lång. Ett av de bästa dygnen någonsin trots att man mådde lite halvkasst på bussen hem. 

Dagen efter åkte jag ner till mormor några dagar för att vila ut. Sen hem till Falun för ett besök på sjukhuset och senare vidare till Sandviken. Var väl mitt lov snabbspolat. Var tröttar efter lovet än innan men så kan det vara. Tog tyvärr Inga bilder under kryssningen eftersom jag var rädd att tappa bort telefonen. /E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback