Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2014

Vart har all tid tagit vägen? 2014 nu och imorgon tillbringar jag sista lovdagen i tåget mot viken och alla saknade olgysar. Senast jag skrev här har mina kusiner från Uddevalla varit här, de fick tyvärr uppleva ett grönt Umeå. Sedan har jag åkt jag vet inte hur många varv som helst på Nydalas 2,7 km konstsnöspår, kapat av mitt hår, stångats på rea, firat nyår med fina tjejjer, träffat vänner och tagit igen tid med familjen. Sist men inte minst har jag vinkat av Sofia som ska åka till mellanamerika på obestämd tid. /S

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback