Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Standing frozen in the life I've chosen

Sitter på tåget hem med låten från frozen på repeat i lurarna. Länge sedan jag hade en sån här hemlängtan faktiskt. Finns få städer som kan mäta sig med Umeå har jag fått perspektiv på ju mer tid jag spenderar härifrån. Detta lovet kunde inte ha kommit lägligare. Kropp och knopp har inte varit på topp den senaste tiden så längtar efter att kunna släppa all ångest och bara krypa ned under täcket och kika serier med avbrott endast för träning. Dock måste jag nog även ta tag i mitt liv och gå på jakt efter sommarjobb samt fundera ut vad tusan jag ska göra med min framtid.   Förslag mottages mer än gärna. 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback