Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Mitt 2014- Ebba

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Bråvalla, bilat i europa, spelat korpen innebandy, Sprungit i alperna
 
 
 
 
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några
 
Något speciellt datum du alltid kommer minnas?
Bråvalla, min och Olles 1 årsdag, hmm min 18 årsdag också! Och hela studentveckan &!! DAGEN JAG HÖLL I EN ORM
 
 
 
Vilka länder besökte du?
Frankrike, Spanien, Italien, Österrike, Tyskland.
 
 
 
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att min pojkvän alltid funnits vid min sida
 
 
 
Vilket var ditt bästa inköp?
Köper alldeles för mycket kläder hela tiden så kanske något klädesplagg jag använt extra mycket?? Eller nej!! Mina låga Nike force!! :)
 
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder
 
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
Sam smith- Like I can från bråvalla, bästa bästa Sam!! Även Don't av Eddie & I see fire, om den kom ut detta år? Thomas stenström också!
 
 
 
Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?
Detta år har varit det värsta året i mitt liv rent psykiskt.. aldrig mått sämre, var värst i somras men nu på hösten har jag mått bättre! Året är ganska suddigt från min sida så därför de är så svårt och komma på svaren.. 
 
Vilket program har varit det bästa på tv?
Orange is the new black utan tvekan
 
Vad har varit din mest utseendemässiga förändring?
hmm, nada prada. Börjat intressera mig i smink sista tiden så kanske det?
 
Vilken var den bästa boken du läst under året?
Cirkeln(Om jag läste den detta år?) Och Boktjuven!!
 
Årets roligaste fest?
Hmm, oringen 6e och hockeybockey-SM. Även en utgång under studentveckan var mycket lyckad!
 
 
 
 
Vilken var årets bästa film?
Såååå många, älskar filmer. Men Divergent & en film jag såg för några veckor sen som jag inte kommer ihåg namnet på men handlade om en handikappad kvinna, var så bra.
 
Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Oj svårt. Alla nya 1or på Olgy är mycket goa tjejer! Sen alla mina vänner jag umgås med hela tiden och min familj & pojkvän är det bästa jag har. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Chuck bass kanske? Eller räknas min pojkvän,? haha

Beskriv 2014 med tre ord
Jobbigt, känslosamt, kärlek
 
Vad är dina planer för nästa år?
Tar studenten och lämnar olgy för gott. Vet inte vad som händer sen, mycket oklart. Men ska ha ett riktigt bra år!! Och jag ska må så bra som jag bara kan, ta vara på alla stunder och bara ha det riktigt kul!!
 
GOTT NYTT ÅÅR
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback