Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2014- Magda

Några frågor och svar om året som går mot sitt slut idag!

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Hmm ja säkert en del grejer, men t.ex kört paintball, varit på opera, spelat i ett innebandylag (WDKS ftw), kört bil helt själv, osv.


Höll du några av dina nyårslöften?
Har inte haft några!

Något speciellt datum du alltid kommer minnas?
Inget speciellt datum precis, men flera händelser som jag kommer minnas typ Frankrikelägret, ultran och när jag var i Schweiz i somras. Eller iofs 12:e november kommer man nog minnas då jag var på Ed Sheerans konsert!

Vilka länder besökte du?
Frankrike, Norge, Finland, Tyskland, Schweiz och Polen.

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag åkte till Schweiz!

Vilket var ditt bästa inköp?
Haha vet inte riktigt, min gpsklocka kanske...

Vad spenderade du mest pengar på?
Julmust.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
Ed Sheerans album X och typ Passenger, sen även en och annan så kallad trendig låt.

Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?
Första halvan av året var kanske lite sämre men sommaren och resten av året har varit riktigt bra :)

Årets roligaste fest?
Svårt, hockeybockey-sm tror jag.

Vilket program har varit det bästa på tv?
Game of Thrones!! Har sett något avsnitt tidigare år men kollade igenom allt i våras och har blivit helt fast. Annars var den nya säsongen av Sherlock som kom i januari, har jag för mig, väldigt bra!

Vad har varit din mest utseendemässiga förändring?
Odlade skägg i november.

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Har inte läst så många böcker, men någon av game of thrones böckerna tror jag.

Vilken var årets bästa film?
Hungergames kanske.

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Beror på vad man menar med träffade? Om det är nya vänner så får man väll säga alla nya trevliga ettor :)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen o sugen, Ed Sheeran ligger alltid högt upp på listorna.

Beskriv 2014 med tre ord
Tufft, skoj, lol.

Vad är dina planer för nästa år?
Ska gå på olgy ett halvår till sen tar jag studenten och efter det vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Förhoppningsvis skaffar jag mig ett jobb och sen reser runt lite typ till Schweiz, Nya Zeeland eller Galapagos! :)

Gott nytt år! :)
//Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback