Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2014 - Ellen

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jaa, spelat innebandy,kört paintball, sprungit en sprint i Peking och åkt med ett kompisgäng till Polen!
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har för mig att jag hade godislöfte ett tag men insåg att choklad var för gott så det bröts ganska snabbt ;)
 
Något speciellt datum du alltid kommer minnas?
Minns speciellt dagen då min läkare sa att jag kunde börja träna igen, drog på mig träningskläderna direkt. Vet inte datumet exakt men det var i mitten av sommaren!
 
 
Vilka länder besökte du?
Frankrike, Polen och Kina.
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag fick se så mycket intressant i Kina  #forsgrenikina

 
Vilket var ditt bästa inköp?
När jag var i Polen och det var döhett och jag köpte skor som inte var så varma, friheten då
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Alldeles för mycket på mat..
 
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
Imagon dragons senaste album och "Strövtåg i hembygden" av Mando diao. Självfallet en massa One direction också när jag insåg att jag tyckte de var bra ;)
 
Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?
Mådde inte så bra efter Kinaresan då jag fick en ledsjukdom och inte kunde träna fram till mitten av sommaren så där var inte livet på topp. Annars har jag detta år mått super!
 I samband med ledsjukdomen fick jag irit i ögat som gjorde att jag tog medicin som fick mig att se hög ut i ena ögat, charmigt ;)
 
Vilket program har varit det bästa på tv?
Game of Thrones!! Blivit besatt..
 
Vad har varit din mest utseendemässiga förändring?
Hmm, att jag växt...en cm..
 
Vilken var den bästa boken du läst under året?
Alla Lars Keplers böcker, superspännande
 
Årets roligaste fest?
Åh finns många, men midsommar var riktigt roligt!
 
 
Vilken var årets bästa film?
Finns många bra men 12 years a slave stack ut från de andra
 
Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Alla jag har träffat och umgås med är bäst, men om det är någon som jag lärt känna mera under 2014 så är det Anna i Hudiksvall, jättemysig tjej!
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Ooh, lätt val! Harry Styles. Finns ingen snyggare
 
 

Beskriv 2014 med tre ord
Kul, händelserikt, kämpigt
 
Vad är dina planer för nästa år?
Ska gå på olgy ett halvår till sen tar jag studenten och efter det vet jag inte riktigt vad jag hittar på. 
Ska söka sommarjobb och sedan försöka ta mig till USA för att gå på collage men om det inte går åker jag till Norge för att jobba och sedan resa!
 
GOTT NYTT ÅÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback