Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hemma

Nu är vi hemma efter en veckas vistelse i Frankrike på träningsläger. Lägret har kort summerat varit bra, även om jag är väldigt glad över att vara hemma i viken igen. Som vanligt har jag varit kass på att ta bilder,men tänkte inom en snar framtid publicera ett mer utförligt inlägg med foton. Idag har varit en halvseg dag där jag har insett att jag har en del att ta igen i skolan och att jag äntligen ska få tävla igen imorgon. Dock är det en natt-tävling, vilket inte är min favorit, men förhoppningsvis tar glädjen över att vara tillbaka ute på tc igen överhand. /S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback