Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tidsfördriv

Inser att jag haft för mycket tid och för lite sällskap i helgen när jag fixar maten såhär till alla lunchdejter med mig själv. Nu har Norrsätra fyllts upp med folk igen och ingen kunde vara gladare än jag. Idag har jag gymnasiearbetesdag, så ska inte ta mig till skolan annat än för att äta och spinna. Eftersom att mina medarbetare till gymnasiearbetet för tillfället befinner sig på annat ort får vi ser hur detta går.


/S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback