Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




sjukt

Har inte så mycket att rapportera från de senaste dagarna eftersom jag spenderat dem i sängen med sprängande huvudvärk och feber. Migrän, detta vidriga påfund. Har gång på gång därför ställt mej frågan vad jag gjort för att förtjäna det men inte kommit fram till något vettigt. Får helt enkelt nöja mej med att jag hade oturen att få detta och hoppas på att vakna upp huvudvärk och feberfri imorgon. Det enda positiva är att det inte smittar så att folk vill spendera tid med en ändå. 

Det enda jag vet från OLGY livet senaste tiden är att det var ett mysigt och trevligt OLGY fika i onsdags och att tisdagens och torsdagens träningar präglats av älgflugor. Glad att jag slapp dessa vidunder omkringkrypandes i håret. Nog snackat. Hörs när jag har något roligare att dela med mej av!

/e
 

bjuder på en fin bild från arkivet, Slovenien 2013 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback