Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




så mycket att se fram emot

Min helg spenderades här i Sandviken med diverse olika saker. Pojkvänsmys, plugg, städning och inte minst lördagens klassfest. Har insett att klassen är riktigt skön. På tiden faktiskt såhär efter att ha gått två år som om det fanns en vägg mellan oss. Känner att det kommer bli ett bra år med klassen och OLGY så himla härligt gäng är vi. 

Igår var dagen vi väntat på länge, ja jag och Amelie i alla fall. Vi bokade nämligen studentkryssning den 25e februari. Dyrt för att vara en kryssning men vad gör man inte tror det kommer bli superroligt. Tänk er själva ca 2000 studenter på ett kryssningsfartyg som festar tillsammans under ett dygn. Så nu har man något att längta till. Ser också väldigt mycket fram emot December som kommer bli en så bra månad. Håkan Hellström konsert, jul, både jag, Hampus och mamma fyller år varav vi förstnämnda blir 18 (äntligen) sen får man ju inte glömma nyår. Och ett nytt år fullt med överraskningar. Ni hör själva en hel del, kul för mig och mindre kul för plånboken. Men vad gör man inte är ju trots allt bara December ett gång om året. 

/e

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback