Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




en ny utmaning

Har även jag fått förtroendet att föra denna blogg vidare. Rapportera om livet i Sandviken och allt bus som händer här såhär sista året som jag får spendera på tallbacksvägen, lägenhet 27 och trappuppgång B. Lovar att fylla denna blogg med bilder i överflöd och galna inlägg precis som föregångarna. Kommer helt klart bli en utmaning att komma upp i deras nivå. 

Vem är då jag? Jo, Agnes Elina von Krusenstierna en glad dalkulla från Falun. Bor granne med norrlänningen som skrivit några inlägg här på bloggen redan och har för 3 veckor sedan alltså påbörjat mitt 3e och sista år här på OLGY. Hela detta år sa jag leva efter mottot "ta vara på varje ögonblick" allt för att göra detta till något att ta med sig och minnas livet ut. Störa förhoppningar på allt som har med det att göra och ska som sagt tillsammans med Stina dela med mig av allt som händer och sker i livet vi lever i Viken.

/E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback