Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




16/9

Har precis knåpat ihop ett sponsorbrev som vi på olgy fått i uppgift. Kommer förmodligen att få en del finfina avtal inom den närmaste tiden. Har tro det eller ej tillbringat helgen ute på tävlingar, senaste gången var i början av maj. Dock stod jag på åskådarplats. Kom hem i söndags vid halv 9 tiden och blev inbjuden på äppelkaka och chai te. Vilka fina grannar jag har! Idag är första dagen jag får gå ut och gå på riktigt , dvs powerwalka i ca 30 min. Har sett framemot detta ögonblick ett bra tag eftersom att det verkligen har varit toppenväder denna höst. 20 grader eller mer i princip varje dag. Självklart bestämde sig vädret för att jävlas med mig idag och har slagit om till riktigt ruskig höst med blåst och regn. Blir väl att knata runt med regnkläder och stövlar.

 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback