Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Kartkaos


Åt detta har jag bland annat ägnat min helg. Sorterat 3 års tävlingar + träningar(dessa slängdes mest dock) in i pärmar. Tog x antal timmar eftersom att jag blir så nostalgisk och går igenom kontroll för kontroll samt minns hur tc, vägen till start m.m. såg ut. Nu är det betydligt mindre kaos i mina lådor, vilket känns gött. 

/S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg Bild! Gör en förstoring! :) Kram

2013-10-13 @ 20:24:32
Postat av: Mamma

Snygg Bild! Gör en förstoring! :) Kram

2013-10-13 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback