Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Blundar tills jag skymtar lyckan

Är redigt less på min sjukgymnast som inte skickat mitt rehabschema för kommande veckor. Trodde att jag skulle få börja springa denna vecka, men icket. Nu har jag dessutom ingen aning om vad jag ska träna. Blir nog att sitta på spinningcykeln på bygg som vanligt. Testade att gå kartpromenad då de andra hade Medel-KM. Trodde att det skulle kännas som ett stort framsteg, isället gick jag instabil runt på en snabblöpt tallhed medan alla andra svichade förbi mig och kände mig 100 mil ifrån deras nivå. Tur att Veronica Maggio släppt nytt och kan få en på bättre tankar med fina texter. Rysningsfaktor!


Jag och sambon på hösttur. Fantastiskt höstväder vi har haft i viken.

/S




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på Stinisen! Vet att du klarar det <3

2013-10-06 @ 22:42:14
URL: http://moaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback