Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag

Katastroflopp den här helgen med, med det är ju som väntat. Längtar tills jag är upptränad och kan börja leverera igen ;) dessutom så ska jag fixa bra järntabletter så att det överhuvudtaget är möjligt att träna upp mig. Just nu är varje steg en pina verkligen.

Förutom löpningen så har helgen varit trevlig. Lördagen ligger högt rankad då den bjöd på mina första timmar liggandes i solen. Så underbart att sommaren är på g!

Imorgon drar jag och klassen till Orsa-björnpark.. Snark.

Puss/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback