Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Min helg

Hej!

Är hemkommen från en jättemysig helg i Grönklitt där jag plus familj har tävlat och bott i Rebeckas plus familjs stuga. Solen har varit framme hela helgen och trots att jag var tvungen att spendera ett par timmar skrivandes på en uppsats som måste vara klar nu innan jag åker till Turkiet så blev det en riktigt skön helg. Välbehövlig var den nog också med tanke på att veckan i Turkiet troligtvis inte kommer bli riktigt lika lugn.

Nu ska jag packa och baka kakor inför skol-DM som vi på OLGY arrangerar i veckan men som jag då missar. Jag får göra min del av kakan nu ikväll istället helt enkelt. Sen ska jag försöka hinna hänga lite med folket här i Viken också. Får se om det hinns med.

Tre pics från helgen:

/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback