Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Fredagskvällen

Kom hem till Gävle idag och har sedan dess joggat med pappa, käkat på restaurang med familjen och nyss läste jag upp ett tal jag fått i uppgift att göra i Svenska C. Jag valde att hylla min alldeles egna och bästa mamma och läste därför upp det för henne nyss. Var så mysigt att ligga i sängen och läsa upp det framför en tårögd mamma. 

Nu är det läggdags för imorgon är det 10-MILA på tapeten. Hade kunnat vara aningen mer taggad men what to do. Prestationen är inte allt, tur är väl det.

Godnatt/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback