Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Dagens två höjdpunkter

Är helt lyrisk. För det första så har jag imorse sprungit det bästa ol-passet på flera år. Allt gick så bra. Så glad att tekniken börjar ta sina första steg framåt på väldigt länge.

För det andra så har jag idag bokat studentresa till Alanya. Åker den 27 maj och blir borta en vecka. Eftersom ingen i Sandviken-gänget förutom jag ville åka så åker jag med Eksjö istället! Jag känner ju många där så det kommer bli så jäkla kul!

Bra dag med andra ord.

/Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback