Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




10-mila

Hej!

Sitter i Kåres minibuss på väg hem från 10-mila. Är efter mina förutsättningar rätt nöjd med mitt lopp ändå. Missade i och för sig 1 minut i slutet men annars så funkade orienteringen riktigt bra idag. Var 4 minuter efter i mål så jag tappade alltså 3 minuter på löpningen. Ovant men bara att acceptera. Detta lopp kändes som ett litet framsteg i alla fall.

Annars så har det varit en riktigt fin dag med sol, väldigt bra sällskap och häng med Marcus Hellner ett tag till och med! Men dagens bästa var ändå att jag fick träffa Ampan igen som varit i Australien flera månader.

Nu väntar en natt framför data-skärmen för att följa killarnas tävling som håller på från 22 ikväll till typ 8:30 imorgon. Får se hur länge jag orkar vara vaken. Ska försöka hålla mig vaken tills Jakob startar i alla fall. Det får bli min present till honom eftersom han fyller 22 barre idag. Grattis finaste du!

Puss/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback