Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Slovenien part three

 
Två pass även igår. Korridor-ol samt en stafett-träning. Fick inte in flyter i orienteringen på masstarten då alla sprang och hetsade så fick stanna och köra mitt egna lugna tempo istället. Jag har bestämt mig för att spendera extra mycket tid åt tekniken i år då den var knackig hela förra året. På kvällen ordnade tränarna lite sällskapsövningar och kvällen slutade med standard fästing-letande. Efter sista passet igår hittade jag 11 st. Sjukt äckligt. Kommer att drömma om det efter den här veckan tror jag.
 
Nu sitter vi på altanen vid boendet och njuter av finvädret. Det är tydligen ovanligt varmt och bra väder här för att vara Slovenien. Och jag trivs. Är det något jag älskar så är det solen. Hoppas ni har det bra där hemma i snön ;)
 
 
Puss och kram/ Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback