Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Slovenien part seven

Detta var den sista träningsdagen här. Två pass i snöstorm där det blåste typ 43 m/s blev det. Gick inte jättebra att springa i den blåsten faktiskt.
När vi åkte hem gick jag och några andra av för att handla. När vi gick dit och tillbaka höll vi bokstavligt talat på att blåsa bort. Ibland var man tvungen att börja springa och det gick verkligen inte att stanna. Aldrig varit med om något värre/roligare. Typ. 
 
På kvällen hade vi avslutningsbankett med hela gänget. Dans och grejer. Fick rota rejält i resväskan bland alla träningskläder för att hitta något att ha på mig. Körde på vitt tema och blev kallad whitetrash-moe av killarna. Kände då att mitt försök till att klä upp mig misslyckades ganska rejält. 
 
Puss och kram/ Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback