Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Slovenien part eight

Sista dagen i Slovenien hann vi inte göra mer än att ha en mikrosprint i rummen på boendet, packa och käka frulle innan det bar av mot flygplatsen i Venedig som skulle ta oss till Sverige med mellanlandning i Zürich. Klockan 22 rullade bussen fylld med massa trötta och sega skogsmullar in på tallbacksvägen. Gick och lade mig direkt jag kom innanför lägenhetsdörren typ, trots skammen att jag inte packat upp väskan. Det är något jag nästan alltid gör direkt när jag kommer hem men igår fanns det igen ork, dessutom var jag tvungen att sova för att orka med denna dag som har bjudit på både styrka med Anders Bergström och en projektarbetsredovisning som för övrigt gick åt helvete. Har aldrig varit så oförberedd till ett skolarbete någonsin. Detta trots att det här var den enda gången nu i trean som man faktiskt skulle leverera. Aja, that's life.

Sammanfattningsvis så har resan varit väldigt bra, vädret har växlat mellan solsken och 20 plusgrader och snöstorm där det blåste 45 m/s. Vi har busat och skrattat, tränat och sovit, ätit och chillat. Kom just på att detta var det sista lägret för min del här på OLGY. Usch vad hemskt.

Puss och kram. /Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback