Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Påskdagen

Är fortfarande i Uddevalla och har idag sprungit den andra av tre tävlingar här. Båda har gått dåligt för min del, kan bero på att:
1. Det är mina första tävlingar på väldigt väldigt länge
2. Är helt ovan med att springa i skogen eftersom jag varit skadad typ hela vintern och inte kunnat springa.
3. Hatar den bohuslänska terrängen och ställer automatiskt in mig i ett "det-kommer-gå-dåligt-läge" så fort jag ska springa här. Detta är självklart något jag försöker jobba bort.
4. Längtat hem till Knut (mitt kusinbarn)

Okej, punkt 4 är ingen bortförklaring som accepteras men det är vad jag har gjort idag i alla fall. Han är så söt så jag dör. Kommer bli extra tufft att åka härifrån imorgon.

Morgondagen bjuder på den tredje och sista tävlingen och sedan en lång hemresa.

Puss och kram. /Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback