Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Glasses

Har hämtat ut mina glasögon nu. Jag passar verkligen inte i glasögon så jag säger som såhär: Dom kommer ligga en hel del i fodralet. Men det är verkligen en häftig känsla att ha dom på sig, jag ser så mycket bättre. Det känns som att när jag inte har dom på så befinner jag mig i en värld och när jag sätter på dem så lever jag i en helt annan. Tänker på de som ser mycket sämre än jag, de som är halvt blinda utan glasögon (typ du Stina), som måste gå med armarna ut och känna sig fram för att inte gå in i något. Känslan när ni tar på er glasögonen måste vara ENORM!

Puss/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback