Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Back in real life

Efter en veckas lov är jag nu tillbaka i Viken igen. Känns bra. Säger det ofta men säger det igen: älskar mina vänner här.

Lovet i korthet: Vänner. Skidor. Restaurangmys. Filmkvällar. Melodifestivalen. Kollat synen. Fått reda på att jag har dålig syn (brytningsfel). Köpt glasögon. Mått dåligt över att jag blivit en glasögonorm (fast har så lite synfel så behöver bara glajjor vid mörkerkörning, filmtittande samt när jag ska se vad det står på tavlan i skolan). Löpning i solsken. Sömn.

Idag har varit en bra dag. Framför allt kvällen har bjudit på trevligheter. Vi har nämligen smidit planer till en grej som kommer ske i vår, i slutet av maj närmare bestämt. Kommer bli så fett!!!

Häng i lägenheten ovan min egen just nu. Tänk vad bra jag har det som kan springa in till mina vänner så fort jag har lite tråkigt och så börjar man genast må som en Gud igen.

Puss och godnatt. /Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback