Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




100 days to go

Idag är det 100 dagar kvar tills jag tar studenten. Det kommer bli så skönt men samtidigt så otroligt sorgligt. Känner mig inte redo att lämna OLGY än. Ska ta vara på de sista hundra dagarna som är kvar nu så att jag känner mig redo för ett nytt kapitel i livet sedan. Vad jag ska göra efter studenten är högst oklart dock. Resa? Jobba? Chilla? Jaa ni..vad vet jag. Ett sabbatsår blir det iaf, det är jag värd. 
 
Bild från när jag gick ut nian. Så länge sedan men ändå så nyss. 
 
Puss och kram/ Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback